miercuri, 3 iulie 2013

Un nou inceput!







Am mai avut o incercare sa fac un blog si sa ma tin de el in clasa a8a dar din pacate nu am reusit realizand proasta idee sa faci un blog depre carti in perioada examenelor...

Dar azi m-am trezit de dimineata si pur si simplu m-am simtit in stare sa fac acest lucru si de data sa ma tin de el!
Deci dedic acest blog exclusiv acestei pasiuni comune, cartile. Da, cartile, niste obiecte adesea tratate asemenea unor simple bucati de hartie desi ele emana mai multe sentimente decat oricare dintre noi.Nu ad literam, insa cartile au puterea de a trezi chiar si cel mai adormit suflet.

Oricum, lasam filozofeala jalnica pentru altadata , de fapt , pentru niciodata .Scopul blogului este de a va oferi voua , potentiali cititori , informatii despre noi aparitii din lumea literara, recenzii cat si multe alte rubrici interesante(sper).
Mai mentionez doar ca imi voi concentra atentia pe carti (de la noi si de afara) Fantasy sau Young Adult dar sunt deschisa si la alte genuri insa nu atat de mult.Acestea fiind scrise , nu mai pot decat sa va urez lectura placuta si spor la citit!


3 comentarii :