duminică, 25 august 2013

Castigatorii Concursului:D


Articolul mult asteptat a sosit asa ca cei 6 castigatori sunt:
1.Umbrele Cartiilor - Premiul I
2.Fur Eise - Premiul II
3.Roxana Z. - Premiul III
4.Apy - Premiul IV
5.Diana Gheorgescu -Premiul V
6.Ioana Cancea - Mentiune

Castigatorii trebuie sa adauge un comentariu (o sa trimit un mail ca sa aflati de vestea cea buna) cu seriile/cartiile dorite mai jos in parcursul saptamanii viitoare iar cand am vazut comentariul va voi trimite premiile:) In caz ca nu primesc nici un mesaj pana la sfarsitul saptamani va mai ofer o saptamana daca tot nimic pana atunci voi inmana premile altor persoane:)
Deci pana data viitoare cand ne vedem ...

6 comentarii :

  1. apy_blog@yahoo.com
    Seria Across The Universe de Beth Revis
    Seria The Lunar Chronicles de Marissa Meyer
    Si daca se poate, si nu cer prea mult, te rog (te implor) da-mi si The 5th Wave de Rick Yancey o vreau de cand a aparut.
    Te rog, te rog, te rog!
    Multumesc (indiferent de raspuns). :D

    RăspundețiȘtergere
  2. O.O Am câştigat un concurs! Uraaaa. Adresa mea de mail e mariaalaaura@yahoo.com. Cred că aleg Seria Across The Universe de Beth Revis
    Seria Bloodlines de Richelle Mead (o să termin în curând AV :D) şi .Seria The Iron Fey de Julie Kagawa. Mulţumesc enorm! Şi,dacă nu te superi că te întreb, cam ce ai dori pentru Looking for Alaska,de John Green? Nu că aş avea ceva neapărat,dar mi-o doresc de mult. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e nici o problema iti trimit in seara asta cartiile cu mare placere + Looking for Alaska:)

      Ștergere
  3. Deci, încă o dată, mulțumim pentru concurs! Eu îmi doresc Mara Dyer și ăă am uitat cum ii zice, dar e seria cu numărul 1 :)) Mulțuuu :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna!
    Eu as dori Across The Universe de Beth Revis si Unearthly de Cynthia Hand :). Multumesc mult!

    maktub(dot)rox(at)gmail(dot)com

    RăspundețiȘtergere