luni, 29 iulie 2013

Summer Tag

Reguli
- Preia imaginea Summer Tag în postare; 
- Răspunde la cele 12 întrebări (pozele de la unele sunt doar opţionale); 
- Dă mai departe.
1.Care este cea mai ieftină şi cea mai scumpă carte din biblioteca ta? (+poză, opţional)
Stephen King - JFK 11.22.63  Secretul Hannei (Micuţele mincinoase si secretele lor, partea 1) 



Cea mai ieftina carte cred ca este Secretul Hannei de Sara Shepard si cea mai scumpa e JFK 11.22.63 de Stephen King...
2.Ce carte e o „plăcere nevinovată” pentru tine, şi ai reciti-o cu drag?
  Graceling (Graceling Realm, #1)  
In clasa a8a pe la inceput am fost la libraria mea preferata si am vazut o carte cu o coperta nu prea grozava:)) C-am asa ar suna povestea cartii mele preferate pe scurt Darul de Kristin Cashore. E foarte posibil nici sa nu fi auzit de aceasta carte dar inca tin minte cat de geniala a fost si cat de tare a putut sa-mi placa insa oameniilor trebuie sa cititi cartea ... Chiar daca Rao se misca foooarte incet in publicarea cartii nr.2 (seria fiind finalizata in strainatate) merita citata.
Nu-i corect cat de draguta e coperta in state iar la noi... Offfff...
3.Ce calităţi şi trăsături fizice ar trebui să aibă un personaj ca să te cucerească? Şi care personaj s-a apropiat până acum de „perfecţiune”?

sexy photo sexy.gif 
Probabil un Adrian Ivashkov combinat cu Will Herondale ar fi perfect asta ar fi la genul masculin.Deobicei caut in fiecare carte un personaj puternic, inteligent si care sa ma duca prin diverse emotii asta cred ca se aplica in ambele cazuri.
Insa am si doua personaje care s-au apropiat cel mai tare de aceea perfectiune acestea fiind (bataie de tobe): Kate Daniels + Curran din seria Kate Daniels de Ilona Andrews. multi dintre voi sunt sigura ca nu au auzit de serie din simplul motiv ca nu a fost publicata in Romanica si probabil nici nu o sa fie decat daca printr-o minune o sa se gandeasca Leda la ea. Cuplul meu preferat din toate cartiile citite sunt geniali impreuna au o chimie atat de buna si genul ala de relatie love/hate care le ador. 
4.Ce carte ai tot amânat să o citeşti din cauza lipsei timpului sau a lenei? (+poză, opţional)
Plăcinta e dulce la sfârşit
Am cartea de mai bine de 3 ani si de fiecare data imi propun sa o citesc si nu fac asta iar aceasta este Placinta e dulce la sfarsit de Alan Bradley. Am sincer o problema cu cartea asta de fiecare data se intampla ceva sau ma apuc de alta carte... Cu putin noroc o citesc anul asta:))
5.Cu care autor ai o relaţie de iubire-ură şi de ce?
    
Sara Shepard 100%. Mi-a placut Seria Micutele Mincinoase am urat Secrete Hannei, Ariei, etc. Am urat Seria Jocul Minciunii...
6.Ce carte te-a cucerit în timp ce o citeai, dar după o vreme de când ai terminat-o ai realizat că nu e aşa minunată? Şi ce anume ţi-a schimbat părerea despre ea?
Creatura de Nely Cab l-a inceput mi-a placut dupa ce am mai avansat in lectura a inceput sa-mi placa din ce in ce mai putin pana am terminat-o si a doua zi m-am trezit ca nu mi-a placut mai deloc cartea. Motivul foarte simplu e plina de clisee care le urasc de genul ne stim de 2 min dar esti iubirea vietii mele etc... Pe scurt cartea a fost o dezamagire imensa.
7.Stilul cărui autor e unic pentru tine şi de ce?
Spulbera-ma de Tahereh Mafi + Flori pentru Algernon de Daniel Keyes sunt carti unice care le recomand cu caldura si trebuie sa descoperiti singuri de ce.
8.Care e cea mai subţire şi cea mai groasă carte din biblioteca ta? (+poză, opţional)
                       George R.R. Martin - Dansul dragonilor                               

La Tiganci de Mircea Eliade e cea mai subtire avand 100 si ceva de pagini si cea mai lunga o sa aleg Dansul Dragonilor de George R.R. Martin
9.Ce preferi într-o carte: un triunghi amoros sau o iubire interzisă, şi de ce?
Probil prefer o iubire interzisa pentru ca de fiecare data intr-un triunghi amoros reusesc sa ma indragostesc de personajul care nu o sa fie ales de protagonista. Urasc asta... Iar iubiriile interzise sunt mai mult un cutit cu doua taisuri pentru mine astfel incat cel mai mult ador in carti relatiile love/hate care ajung in dragoste curata. 
10.Alege 5 cărţi (sau 10, dacă ai multă inspiraţie) şi descrie-le într-un cuvânt pe fiecare. (fără să se repete cuvintele; pot fi folosite şi cuvinte din alte limbi)
Urzeala Tronuriilor - George R.R. Martin = fabuloasa
Magic Bites - Ilona Andrews = salbatica
Maus.Povestea unui supravietuitor - Art Spiegelman = unica
Stapanul Inelelor - J.R.R. Tolkien = epica
Cinder - Marissa Meyer = cyborg
11.Alege 5 personaje (sau 10, dacă ai multă inspiraţie) şi descrie-le într-un cuvânt pe fiecare. (fără să se repete cuvintele; pot fi folosite şi cuvinte din alte limbi)
Kate Daniels - puternica (seria Kate Daniels de Ilona Andrews)
Isis Martin - enervanta (Creatura - Nely Cab)
Aragorn - genial (Seria Stapanul Inelelor - J.R.R.Tolkien)
Katsa - nemiloasa (Darul - Kristin Cashore)
Augustus Waters - inteligent (Sub Aceeasi Stea - John Green)
12.Scrie un citat sau câteva fraze din începutul cărţii pe care o citeşti acum.
Deci acum citesc Shining din Stephen King (geniala carte) si o sa scriu un citat la nimereala:
"Era atras inspre camera 217 de o curiozitate morbida. Isi amintea de o poveste de care taticul i-o citise odata, cand era beat. Asta se intamplase demult, dar povestea era la fel de vie acum ca atunci cand io citise taticul. Mamica l-a certa si l-a intrebat ce face cum de-i citeste unui copil de trei ani o poveste atat de ingrozitoare. Povetea se numea Barba - Albastra."


3 comentarii :

  1. Bună. Ai o leapşă aici: http://umbrelecartilor.wordpress.com/2013/08/02/leapsa-2/

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am apucat sa citesc "Placinta e dulce la sfarsit" de Alan Bradley si e tare, pana acum imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept o recenzie la Shining.De mult am vrut sa citesc cartea asta dar au aparut altele si mai bune.Spor la citit! :)

    RăspundețiȘtergere